Seiten

07.02.2010

Veliki Brat VIP 2010: Ana Bebić izbačena (VIDEO)



Iako je samo Ana Bebić napustila Kuću, Veliki Brat se kao i uvek igrao sa ukućanima i umesto da se spakuju samo nominovani, kofere su po već ko zna koji put pakovali svi!
Ana, s obzirom da se nalazi u siromašnom delu se zbunila jer nije znala kako da izađe, pa je Veliki Brat morao da joj objasni - kroz dvorište, pa dveni boravak i na čuvena vrata.
"Spustite loptu, smirite se, ’guštajte’ i smejte jer su vam ostale još samo tri nedelje" bila je njena poruka ukućanima, a Bora je čak i suzu pustio...

"Nije svejedno čuti svoje ime da si među prvim nominovanim i iznenadilo me jer nisam očekivala. Očito je da se nisam sa svima baš najbolje zbližila".

Za konkurenta Bokija je rekla da je veliki zbavljač i da ga Balkan treba upoznati.
"Kada sam čula da je Boki drugi nominovani znala sam da ja idem vani jer je on zaista veliki zabavljač. Drago mi je što ću konačno videti dečka i roditelje, jer su mi oni najviše nedostajali."
Odmah po Aninom izlasku Veliki Brat je ukućanima saopštio i rezultate ovonedeljnih zadataka - Anabelin tim se vraća u bedu.

Njima to baš i nije teško palo, jer su tamo već bili, međutim opšti haos je nastao kada su saznali da sa sobom mogu da ponesu samo po jednu kesu stvari!
Kako će Boki izdržati bez svoja tri kofera i nekoliko bundi!?




Šesti dan u Kući počeo je Alden zahtevom za zdravim životom, odnosno da ukućani ne treba da puše i bogatašima je "ukrao" cigarete zbog čega je VB njegov tim kaznio...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: