Seiten

26.02.2010

Veliki Brat VIP 2010: Polufinale u Kući Velikog Brata

Veliki Brat polako "otkazuje" gostoprimstvo svojim VIP ukućanima...Izbačeni Bora, Divna, Ena, Mladen i Alden.


Boki 13 place - www.FolkoTeka.com


Mesec dana u Kući Velikog Brata se privodi kraju i to kako!
U petak veče organizovana je polufinalna "čistka" među VIP stanarima, a prvi koji je stradao od malog broja glasova publike i tako izgubio šansu da osvoji 50.000 evra bio je Borislav Bora Drljača. Za njim je "izletela" i Divna Karleuša!
Iako je u prvi mah Bora mislio da se voditelj šali sa njim kada mu je saopštio da ima samo trideset sekundi da napusti Kuću ("ja ne mogu ni da ustanem za 30 sekundi"), ubrzo se oglasio i sam Veliki Brat.
"Što me ostavljaš ratniče!", zavapio je Era za "starim vukom". Ipak, Drljača nije bio tužan poput svog drugara pa je odmah po izlasku i zapevao: "Crnooka postaće ti vruće ako ti se Drljača privuče...".



"Osećam se odlično! Ne znam šta je to da su do sada samo žene ispadale, ja bih izbacio sve muškarce!", rekao ukućanin koji će ostati upamćen u ovom serijalu kao neko ko je "otplakao" svako izbacivanje.
Bora je otkrio da "podržava ljubav između Mladena i Anabele", kao i da je Era njegov favorit.
Nekoliko minuta kasnije, pridružila mu se i Divna Karleuša...koju je jedva iz naručja pustio uplakani Boki
"Bilo mi je divno u Kući, pamtiću ovaj boravak po novim prijateljstvima i gubitku jednog starog...mislim na Eru". Favorit joj je Boki...i Ervin...i Mladen...

CELA VEST I VIDEO OVDE

Keine Kommentare: