Seiten

24.02.2010

Veliki Brat VIP 2010: Zašto smo ušli u Kuću?

Boki i Mladen - www.FolkoTeka.com
...zbog Ere i Bokijevih haljina...
Ostalo je samo tri dana pre neko što neki od učesnika rijalitija Veliki Brat odšeta sa Košutnjaka bogatiji za 50.000 evra. Kako se bliži kraj druženju, tako se i sami učesnici prisećaju "prošlih dana". Kako su odlučili da uđu i zbog koga?

Poslednjih mesec dana u Kući Velikog Brata vladala je ljuta borba bogatih i siromašnih. Svađali su se, voleli, plakali, mirili, ponovo svađali...a onda seli i pričali kako su se obreli tu gde jesu.
"Sećam se da mi je neko rekao da ulaze Era i Bora u Kuću", počela je Divna. "Oduševila sam se, ma šta oduševila, vrištala od sreće...Da sam znala šta me čeka od njih, nikada ne bi ušla", smejala se Divna pred okupljenim ukućanima prepričavajući način na koji su je "producenti, stilisti i ćerka" prevarili da uđe u Kuću.
"Onda čujem ulazi Boki 13 i spremio 17 haljina da ih nosi po Kući, kuku! Ja spakovala tri para pantalona i dve tunike!", smejala se Divna....

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: