Seiten

25.02.2010

Maja Nikolić 1998 - album: Uzmi me



1. Uzmi me (Vladimir Graic, Marko Kon, Aleksandar Kobac)
2. Ako verujes (V. Graic, A. Kobac)
3. Nevero (V. Graic, Zeljko Joksimovic)
4. Led ledeni (Darus, A. Kobac)
5. Ne trazi me vise (V. Graic, Zeljko Hubac, Z. Joksimovic)
6. Varali me svi (V. Graic, A. Kobac)
7. Moram biti njegova (V. Graic, A. Kobac)
8. Divlja ruza (Srdjan Simic Kamba, S. Slavkovic, Dr. Cool, V. Graic, M. Kon, A. Kobac)
9. Losa mala (Dr. Cool, A. Kobac)
10. Vise nisi moj (V. Graic, A. Kobac)

Foto: Dejan Milicevic
Dizajn: Boba (Digital Creation)
Izvrsni producent: Predrag Panovic - Pana
Muzicki producent: V. Graic
Ton majstor: Andrej Budimlic osim CD1 Goran Simpraga
Snimano i miksano u studiu "IQ" Vladimira Grajica i Zeljka Joksimovica, osim CD1 koja je uradjena u studiu "Zvezda"
Prateci vokali: Svetlana Slavkovic, Jelena Kovacevic, Ivana Jordan, Ana Stanic, Zeljko Joksimovic i Marko Kon
Programing: Marko Kon
Postprodukcija: Goran ratkovic - Rale


Album mozete preslusati na forumu

Disseminated neonatal herpes caused by herpes simplex virus types 1 and 2.(DISPATCHES)(Disease/Disorder overview): An article from: Emerging Infectious Diseases 

Keine Kommentare: