Seiten

26.02.2010

Zorana Pavić - Biografija / Diskografija



Zorana Pavić za sebe kaže:
Sve je počelo ne tako davno (09.06.1965) u porodilištu „Savski Venac“. Rođena sam u znaku blizanca. Roditelji su me ubrzo poslali u školicu te ja završih Pedagošku akademiju a zatim i Srednju muzičku. Zahvaljujući ribljem ulju (bljak) izrasla sam u devojčicu od 174 cm. Mama mi je dala predivne plave oči, ali kad se naljutim postanu zelene. Kosa mi se preliva od pepeljasto plavih pa do ljubičasto plavih nijansi. Volim fudbal, navijam za Partizan iz sve snage, i igram hokej. Snalazim se na engleskom, makedonskom i španskom koji sam naučila uz popularne TV serije. Omiljene boje su mi crno-bela i ljubičasta. Što se odevanja tiče ponekad sam elegantna, nikad konvencionalna, ponekad otkačena. Privatno volim džins i kožu. Omiljena pića su mi Kampari-Đus, Džek Danijels i Tekila. Uh, obožavam bajadere. Omiljeni parfem mi je Cinnabar (Estee Loder) “Rash” od Gučija i crveni Dolče-Gabana, koliko god da je za mnoge zastareo. Što se tiče pevača pored sebe omiljeni su mi Tina Tarner i Eros Ramazoti. Volim spotove Aerosmita i balade Bijelog dugmeta. Od glumaca volim Bijelu, Al Paćina, Koju, De Nira, Dastin Hofmana, Arman Asantea. Omiljene glumice su mi Anica Dobra, Mišel Fajfer, Goldi Houn, Meg Rajan. Dušan Kovačević mi je omiljen pisac a omiljene knjige iz detinjstva su “Mali Princ” i “Kad su cvetale tikve”. Volim da idem u bioskop. Ne mogu bez filmova “Kišni čovek”, “Bilo jednom u Americi”, “Let iznad kukavičjeg gnezda”, “Lepa sela lepo gore”. Omiljeni sportisti (sve sami Partizanovci) Saša Danilović, Mateja Kežman ...... 



Pored svega ovoga dodajemo:
Sebe opisuje kao romantični mangup, svi znaju da je vatrena navijačica Partizana, živi sa dve mace, obožava riblje specijalitete, voli proverene stvari, prijatelje vodi u restoran, pije belo vino, a iako joj je ime Zorana, zoru ipak voli da preskoči. Ne zna i ne voli da kuva, jedino ume da spremi bajaderu i keks tortu. Veruje u astrologiju i natalne karte. Često je menjala imidž. Najveća i najiskrenija prijateljstva gaji iz detinjstva, ali mnoge godine na estradi su joj donele još neka iskrena prijateljstva kao sa Žikom Jelić iz “Yu grupe” i Tijanu Dapčević za koju kaže da joj je “sestra po ludilu”. Međutim, kada su zajedno o svemu pričaju, osim o estradi. To je kako kaže zabranjena tema. Pre nego je počela muzičku karijeru radila je u aviokompaniji. Učestvovala na par fetsivala, na večinu njih je prošla vrlo zapaženo, često i dobijala nagrade...

CELA BIOGRAFIJA / DISKOGRAFIJA OVDE 


Keine Kommentare: