Seiten

24.02.2010

VELIKI BRAT VIP 2010: Tamara Simić: Razočarana sam

Imala sam u emisijama znatno manju minutažu od drugih učesnika


Tamara Simic manekenka - www.FolkoTeka.com


Bh. manekenka Tamara Simić, izbačena učesnica "Velikog brata VIP" koji u našoj zemlji emitira Pink BH, tvrdi da se neprijatno iznenadila kada je pregledavala snimke ovog šoua realnosti. Djevojka iz Bijeljine mišljenja je kako se nije pokazala u pravom svjetlu zbog toga što u emisiji produkcijske kuće "Emotion" nije imala tretman kao ostali "ukućani".


- Drago mi je što sam učestvovala u "Velikom bratu", ali također sam se razočarala malim brojem "mojih" kadrova. U dnevnim pregledima sam imala znatno manju minutažu od drugih učesnika šoua, što me automatski stavljalo u poziciju autsajdera. Ispalo je da sam šutljiva i nenametljiva...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: