Seiten

26.02.2010

Dragan Kojić Keba - Uživo - 25.02.2010.

Dragan Kojic Keba - Uzivo (2010)

Ork.Radeta Cokanja , Violina-Goran Elvis

tv/dvd rip by beka

Bitrate 192 kBit/s

01 - Keba - Uzivo - Sto Te Nema
02 - Orkestar Radeta Cokanja - Uzivo - Kolo I
03 - Keba - Uzivo - Ti Hodas Sa Njim
04 - Keba - Uzivo - Sta Ce Tebi Moje Lazi
05 - Keba - Uzivo - Ko Te Ima Taj Te Nema
06 - Keba - Uzivo - Kukavica
07 - Keba - Uzivo - Mesem Coro Rom (Ja sam siromasan rom)
08 - Keba - Uzivo - Ljubav Mi Srce Mori
09 - Keba - Uzivo - Zasto Su Ti Kose Pobelele Druze
10 - Keba - Uzivo - Prokleta Je Ova Nedelja
11 - Keba - Uzivo - Imao sam
12 - Keba - Uzivo - Tiho Nocas Koracajte Ljudi (Mihajlo Tomic Pelenica)
13 - Keba - Uzivo - Sta Mi Radis Ove Noci (Zlata Petrovic)
14 - Keba - Uzivo - Romska (Dusko Petrovic Grbinovac)
15 - Keba - Uzivo - Bre Gidi Dzanum (Ne brini duso)
16 - Darko - Uzivo - Sta To Bese Ljubav
17 - Darko - Uzivo - Ja Baraba A Ti Vila
18 - Keba - Uzivo - Igra Sudbine
19 - Keba - Uzivo - Da Tebe Nema
20 - Keba - Uzivo - Kad Se ljubav U Mrznju Pretvori
21 - Keba - Uzivo - Ikona - www.FolkoTeka.com
22 - Keba - Uzivo - Mix (Zar Za Mene Srece Nema,Nemam Drage)
23 - Keba - Uzivo - Sve Behara I Sve Cveta
24 - Ork.Radeta Cokanja - Uzivo - Kolo II

Pesme mozete preslusati na forumu

Keine Kommentare: