Seiten

14.02.2010

Trenutak (ne)istine - Gde su moje pare?

Julka Mitrić iz Velikog sela pre četiri meseca u kvizu „Trenutak istine“ osvojila pola miliona dinara, ali novac još nije dobila, iako je rok za isplatu po ugovoru istekao






















Julka Mitrić je pre četiri meseca učestvovala u kvizu „Trenutak istine“ i osvojila 500.000 dinara, ali joj novac još uvek nije isplaćen!
Ova 49-godišnja žena iz Velikog sela otkrila je najmračnije tajne iz svoje prošlosti milionskom auditorijumu, šokirala javnost priznanjem da je nevinost izgubila sa svojim ocem i stigla do najveće sume koju je neki takmičar u ovom kvizu osvojio. Međutim, do danas nije dobila ni dinara, iako je, po ugovoru, trebalo da bude isplaćena četiri meseca nakon emitovanja emisije, odnosno do 7. februara 2010. godine.

- Tražili su od mene istinu, a oni istinu ne pričaju, samo lažu! Rekli su mi da će mi dati novac u pet jednakih rata, počevši sa isplatom od dana emitovanja 7. oktobra, ili u celini kad istekne rok od 120 dana. Ta četiri meseca su prošla, a oni mi sad kažu da sačekam, jer i oni čekaju neku isplatu koja kasni. Međutim, vidim da od toga nema ništa! Najgore je to što mi nisu rekli do kada treba da čekam! Samo su kazali da ništa nije u njihovoj moći i da više nema potrebe da zovem! Novac sam zaslužila, a ukoliko ga ne dobijem, obratiću se advokatu i tužiću Pink! - kategorična je Julka.

Ona, takođe, navodi da se nakon učešća u „Trenutku istine“ zadužila računajući da će pozajmljeno lako vratiti čim joj Pink uplati novac.

Uostalom, pare su i bile jedini motiv da se pojavi u emisiji. Muž joj je bolestan, a ona mora da izdržava celu porodicu, to jest i njihove dve ćerke, od kojih jedna ima i decu. Dodatno ju je pogodilo i to što je „selo ispiralo usta“ njome nakon što je njena ispovest emitovana na televiziji.

- Reakcije su bile strašne! Ja živim u primitivnoj sredini i nisam smela ulicom da prođem! I rodbina me osuđivala, doživela sam sve i svašta, a niko mi ne veruje da novac nisam dobila! - razočarano konstatuje Julka.

Lova do sledeće srede

Tanja Vojtehovski, PR televizije Pink i voditeljka „Trenutka istine“, tvrdi da će Julka uskoro dobiti svoje pare i da nema potreba za „dizanjem prašine“.
- Činjenica je da kasnimo sa isplatom četiri dana, ali razgovarala sam sa producentima i odeljenjem za finansije. Do sledeće srede sav novac će joj biti isplaćen! - naglašava Vojtehovska.

Na ova pitanja je morala da odgovori:

1. Da li je tačno da u svakom zlu tražite nešto dobro jer vam je tako lakše? - DA
2. Da li je istina da ste bili vukovac u osnovnoj školi? - DA
3. Da li je tačno da ste svojoj braći spremali obroke od trave, puževa i ptica? - DA
4. Da li ste kuću u kojoj živite kupili tako što ste zaradili novac čuvajući svinje na deponiji? - DA
5. Da li su vam braća i sestre bili teret u životu? - DA
6. Da li ste decu ikada poslali gladnu na spavanje? - DA
7. Da li morate da volite muškarca da biste imali seksualni odnos sa njim? - NE
8. Da li vam je rođeni otac ikada vezao ruke i noge da bi vas mogao udariti do krvi? - DA
9. Da li verujete svojoj ćerki da zna ko su očevi njene dece? - NE
10. Da li ste u životu imali više od 25 abortusa? - DA
11. Da li vam je otac oduzeo nevinost? - DA
12. Kada vam se otac ubio, da li ste osetili olakšanje? - DA
13. Da li biste se ikada stideli što vaša deca nemaju istu boju kože? - DA
14. Da li ste ikada doživeli orgazam tokom seksualnog odnosa sa vašim ocem? - DA
15. Da li ste zahvalni majci što vam je podarila život, bez obzira na sve što ste preživeli? - DA

izvor: www.NewsRide.net

Keine Kommentare: