Seiten

17.02.2010

Album: Zoran Milošević Zoja 2002

Nadjoh jos jedan CD iz moje arhive... Na CD pise 11/02, tako da sam dosao do zakljucka da je to 2002 godina...

Zoran Milosevic Zoja 2002 - vTc Wien Disk-Ton



1. Sudjeno mi s tobom (Misa Stojicevic - V. Jovicic)
2. Para nemam al´prezivecu (M. Stojicevic - M. Jevremovic)
3. Hej Majko (Zoran Milosevic - Zoja)
4. Zbog te zene
5. Tebe hocu ja (Misa Stojicevic - V. Jovicic)
6. Kako da prebolim ((Misa Stojicevic - D. Obradovic)
7. Jos mi je za tugu rano (Misa Stojicevic - B. Radojevic)
8. Ti, samo ti (Misa Stojicevic - V. Jovicic)

CD je u 320 kbps ripovan

Orkestar: Mise Stojicevica
Aranzmani: Misa Stojicevic
Programiranje: Misa i Dragisa
Violina: Jovica Djordjevic
Gitara: Ivica
Prateci vokali: Ema i Joca
Muzicki Prducent: Misa Stojicevic
Studio: Disk-Ton
Foto: Mica Nikolic
Izvrsni producent: Maca
Direktor: Sinisa Glisic
Glavni i odg. urednik: Miroslav Stojicevic
Produkcija: Disk-Ton Pozarevac

Album mozete preslusati na forumu

Keine Kommentare: