

Performanse: Izbor motora počinje sa najslabijim 1.8 litarski benzincem sa 125KS. U pitanju je pristojan agregat koji na većem broju obrtaja postaje malo bučan. Dva jača motora su 2.0L i 2.2L (sa 143KS i 163KS respektivno), oba sa veoma dobrim performansama mada ne preterano ekonomični. Vrh ponude benzinskih motora predsavlja 3.0 V6 motor. Opremljen je automatskim menjačem i lagan i tih za vožnju, ali uz odlične performanse ide i velika "žeđ". 407-ici mnogo više odgovaraju dizel motori, a pristojne performanse nudi već i najslabiji 1.6L HDi sa 110KS. 2006.godine predstavljen je i veoma snažni 2.7 V6 dizel motor sa 205KS, ali je veoma skup i sada već zastareo. Bolji od njega je 2.2 HDi sa 170KS, pušten u prodaju 2007.godine, koji koristi dvostruki turbo-punjač. Manji benzinski i dizel motori opremljeni su petostepenim menjačem, dok su 2.2L benzinski i 2.0L dizel motor opremljeni šestostepenim prenosom. Automatski šestostepeni menjač je dostupan kod modela sa jačim motorima, i veoma je lak za vožnju.


Komfor: Odličan ugođaj u toku vožnje, prostrana kabina, dovoljno mesta za noge za putnike na zadnjoj klupi. 407-ica može komotno smestiti dvoje odraslih i troje dece, s obzirom da je tunel za prenos snage ravan pa ne...
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen