Seiten

24.01.2010

Peugeot 407 - Prezentacija i prodaja

Ono što 407 izdvaja od drugih je dugačka hauba i atraktivan dizajn. Ali konkurencija na ovom polju nije mirovala, pa novi rivali Citroen C5 i Ford Focus izgledaju takođe veoma dobro, pa Peugeot više nije jedinstven na svojoj vodećoj poziciji. Neki će možda smatrati kao mana, ali Peugeot 407 ne dolazi u verziji sa petoro vrata (hatchback), mada se u ponudi nalazi karavan sa oznakom SW. Pohvalna je veoma dobra opremljenost, udobnost, maksimalan učinak na crash testu i odličan izbor izvanrednih dizel motora. U septembru 2008.godine, model je malo redizajniran, a u promene spadaju promenjen prednji deo, zadnji branik zajedno sa promenama u specifikaciji. Takođe, izašao je i novi SR model.



Performanse: Izbor motora počinje sa najslabijim 1.8 litarski benzincem sa 125KS. U pitanju je pristojan agregat koji na većem broju obrtaja postaje malo bučan. Dva jača motora su 2.0L i 2.2L (sa 143KS i 163KS respektivno), oba sa veoma dobrim performansama mada ne preterano ekonomični. Vrh ponude benzinskih motora predsavlja 3.0 V6 motor. Opremljen je automatskim menjačem i lagan i tih za vožnju, ali uz odlične performanse ide i velika "žeđ". 407-ici mnogo više odgovaraju dizel motori, a pristojne performanse nudi već i najslabiji 1.6L HDi sa 110KS. 2006.godine predstavljen je i veoma snažni 2.7 V6 dizel motor sa 205KS, ali je veoma skup i sada već zastareo. Bolji od njega je 2.2 HDi sa 170KS, pušten u prodaju 2007.godine, koji koristi dvostruki turbo-punjač. Manji benzinski i dizel motori opremljeni su petostepenim menjačem, dok su 2.2L benzinski i 2.0L dizel motor opremljeni šestostepenim prenosom. Automatski šestostepeni menjač je dostupan kod modela sa jačim motorima, i veoma je lak za vožnju.



Komfor: Odličan ugođaj u toku vožnje, prostrana kabina, dovoljno mesta za noge za putnike na zadnjoj klupi. 407-ica može komotno smestiti dvoje odraslih i troje dece, s obzirom da je tunel za prenos snage ravan pa ne...

CEO TEKST OVDE

 

Keine Kommentare: