Seiten

27.01.2010

Milan Dinčić Dinča: Seksao sam se u ormanu!

Kada je Milan Dinčić Dinča sa juga Srbije došao u Beograd da studira Višu hotelijersku školu, nije ni slutio da će postati „Grandova" zvezda i jedan od onih na koje se računa. Danas, mladi pevač uspešno se nosi sa popularnošću i obožavateljkama koje svakodnevno kampuju ispred zgrade u kojoj živi. Iako mu pažnja lepšeg pola prija, Dinčić je trenutno preokupiran promocijom albuma prvenca, na koji je čekao pune tri godine.




- Iskren da budem, plašio sam se hoću li uopšte snimiti CD. Potajno sam se nadao da će do toga doći, iako sam bio svestan da se od svih nas favorizuju samo dva, tri imena - iskreno će Dinča na početku razgovora.

Favorizuju se Rada i Milan?
- Da, iz moje grupe Rada i Milan su ti koji se izdvajaju.

Jesi li bio ljubomoran na njih kada su objavili albume?
- Zašto bih bio?! Istina, često mi postavljaju to pitanje, ali zaista nikada nisam osetio ljubomoru. Štaviše, radujem se njihovom uspehu, jer sve što su postigli, postigli su isključivo i samo mukotrpnim radom i velikim talentom, koji ni jednom ni drugom ne manjka. Oboje su mnogo radili na sebi i rezultat je stigao. Daleko od toga da se mi ostali ne trudimo, naprotiv, ali činjenica je da nas na terenu Rada sve šije! Ona definitivno najbolje prolazi.

Znaš li da ti se kolege smeju zbog novih slika?
- Baš me briga! Mogu do sutra da mi se smeju i...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: