Seiten

25.01.2010

INTERVJU: Aleksandar Milić Mili – Miligramom osvajam Balkan




Kada je odlučio da na svom prvom samostalnom albumu „Miligram“ ugosti velike balkanske muzičke zvezde, Aleksandar Milić Mili nije ni slutio da će pesme sa kompilacije tako brzo postati hitovi na prostoru bivše Jugoslavije. Jedan od najuspešnijih domaćih producenata i kompozitora, koji stoji iza šest albuma folk dive Cece Ražnatović i velikog povratka Lepe Brene na estradnu scenu, uspeo je na jednom albumu da spoji deset najinspirirativnijih pevača na našim prostorima, od Severine i Željka Joksimovića, preko Jelene Rozge i Kaliopi do Emine Jahović, Željka Samardžića i drugih.
Na početku razgovora pitamo ga da li je očekivao da će se prvi tiraž „Miligrama“ razgrabiti gotovo preko noći.
- Navikao sam se na ogromne tiraže, jer je reč o mom 10. albumu koji se štampa u preko 300.000 primeraka. Međutim, nisam očekivao da ću postići uspeh na nivou celog Balkana. Svakodnevno me zovu novinari iz bivših republika, a moje pesme nalaze se u vrhu muzičkih top lista. Drago mi je što nema predrasuda, jer je reč o balkanskom projektu, koji muzikom ruši granice - kaže Mili za „Večernje novosti“.

* Kako ste došli na ideju da snimite „Miligram“?
- Godinama sam radio isključivo za jednog izvođača, pa se rodila želja da sarađujem sa 10 različitih pevača. Specifičan sam po tome da ne pravim namensku muziku, već stvaram pesme po svom senzibilitetu, osluškujući ukus publike, a nudim je izvođačima tek kada ih finiširam. Tako je bilo i sa „Miligramom“. Glavni cilj mi je da sa svojom muzikom i njima izađem na veliki koncert.

* Kako napreduje snimanje novog albuma Lepe Brene?
- U pregovorima smo, ali imam već gotov ceo album. To...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare: