Seiten

21.01.2010

Goran Bregović: Ceca ima harizmu za 'Evrosong'!

Svetlana Ražnatović je velika zvezda i bila bi dobar predstavnik na „Evrosongu"! Ne dotiču me priče da sam plagijator! Ako je „Evrosong" gej festival, onda i mi geja za trku imamo



Goran Bregović uveliko sprema tri kompozicije, od kojih će jedna po izboru gledalaca RTS-a predstavljati Srbiju u maju na „Evrosongu" u Norveškoj. U ekskluzivnom intervjuu Brega najavljuje da će kompozicija biti u folk fazonu, da će uskoro početi pregovore sa potencijalnim izvođačima, kao i da bi Ceca Ražnatović bila dobar predstavnik Srbije na „Evrosongu".

Svetski poznati muzičar je otkrio da ima aduta za gej lobi koji već godinama vrši uticaj na izbor pobednika ovog muzičkog takmičenja.

- Ja se iskreno nikada nisam bavio tim lobijima, posebno ne gej, tako da nisam ni čuo priče da oni vrše uticaj na pobednika ovog takmičenja. Mislim da u tim pričama nema puno istine, ali, ako je već tako, pa i mi geja za trku imamo - rekao je na početku razgovora Bregović.

izvor: www.NewsRide.net

Ceo tekst OVDE

Keine Kommentare: