Seiten

24.01.2010

Osigurao bih budalu na 2.000.000 evra!

MIA BORISAVLJEVIĆ : Zaveštaću organe
Meni se ideja o osiguranju toliko ne dopada, jer želim da zaveštam svoje organe. Planiram da uskoro posetim zdravstvenu ustanovu i svojevoljno potpišem izjavu o zaveštanju. Čula sam da se oko osiguranja vrte silni milioni, ali ja vam neću reći cifru mog, eventualnog, osiguranja tela, jer bi ispalo da sebe precenjujem.

Mia Borisavljevic Seksi - www.FolkoTeka.com

DARA BUBAMARA : Grudi moje nefilovane
Najpre bih osigurala grudi. Ne bih da zvučim prepotentno, ali vrlo sam ponosna na svoje poprsje, jer je danas malo devojaka koje se mogu pohvaliti prirodno bujnim grudima. Mislim da bi takav rariret valjalo obezbediti.

ERA OJDANIĆ : “Budala” mi je kapital
Bez razmišljanja bih osigurao svoj polni...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: