Seiten

24.01.2010

O seriji: SVA TA RAVNICA - 2010 - Trejler

Đorđe Milosavljević, scenarista serije „Sva ta ravnica“ koja kreće sutra na Televiziji „Pink“
Snimili smo triler po uzoru na hit serije „Lost“ i „CSI“

Serija: Sva ta ravnica - www.FolkoTeka.com

Scenarista i reditelj Đorđe Milosavljević je jedan od naših najproduktivnijih scenarista poslednjih desetak godina. Radio je filmove „Točkovi“, „Mehanizam“ i „Ringe raja“, kao i serije „Jesen stiže Dunjo moja“ i „Sva ta ravnica“ koja će sutra premijerno početi da se prikazuje na Televiziji „Pink“.
– Uradio sam trinaest epizoda serije ”Sva ta ravnica”, a svaka epizoda traje po četrdeset i pet minuta. Imao sam dok sam ih pisao tačno toliko vremena koliko je posle imala ekipa da snimi celu seriju. Radio sam otprilike po nedelju dana svaku epizodu, a sve je to glatko išlo jer sam imao dobru potporu u romanu Nenada Čanka o aristokratskoj porodici Jagodić. U prvoj epizodi sam iskoristio fakte o porodici srpskog porekla koja se bavila lovom na fazane, a potom sam razvio tu priču po uzoru na američke serije „Lost“ i „CSI“. To nije zapravo krimi-serija, iako ima elemenata trilera. Više je to jedna melodramska porodična saga – priča Milosavljević.
– Imao sam sreće što su mi producenti ostavili veliku slobodu da iskreiram naraciju serije i mislim da sam napravio jednu pitku seriju koju će publika voleti. Trudio sam se da u svako...

KOMPLET TEKST i TREJLER OVDE

Keine Kommentare: