Seiten

25.01.2010

Džoni Dep ponovo u Srbiji na jesen

Jedva čekam ponovo da dođem u Drvengrad koji je jedno čarobno i nestvarno lepo mesto - poručuje Džoni Dep koji će ove jeseni opet doći u Mokru Goru na probna snimanja filma „Sedam prijatelja Panča Vilje i žena sa šest prstiju".

Ovoga puta društvo će mu praviti Salma Hajek kojoj je Emir Kusturica dodelio glavnu žensku ulogu u svom novom filmu o slavnom meksičkom revolucionaru.





Džoni je nestrpljiv
- Najradije bih da snimanje odmah počne jer se plašim da će se Emir predomisliti i otpustiti me. (smeh) Kada mi je rekao da želi da ja igram Panča Vilju, mislio sam da je bolje da uzme nekog meksičkog glumca, jer Vilja je njihov nacionalni heroj. Međutim, znajući Emira, sigurno ima nešto na umu, neku svoju viziju. Obišao sam veliki studio koji je Kusturica napravio na Mećavniku u kojem će se snimati unutrašnje scene, pročitao sam scenario i jedva čekam da krenemo u akciju...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: