Seiten

10.04.2010

DVD Grand karaoke 2 - 2010 (Zvezde Granda)



Zvezde Granda kao karaoke... pevajte sa njima njihove hitove...


01. Rada Manojlovic - Deset ispod nule
02. Darko Lazic - Korak do sna
03. Slavica Cukteras - Manastir
04. Sasa Kapor - C'est la vie
05. Svetlana Tanasic - Ne plasi me
06. Darko Filipovic - Sad znam
07. Milena Ceranic - Ne moze ljubav da prestane
08. Milan Stankovic - Solo
09. Biljana Secivanovic - Zasto me neko ne zaustavi
10. Slobodan Vasic - Anonimna
11. Tanja Savic - Zlatnik
12. Jovan Stefanovic - Drugovi ne postoje
13. Aleksandra Bursac - Padale su kise
14. Milan Topalovic - Kao lav
15. Nadezda Biljic - Ljubavnica
16. Nebojsa Vojvodic - Niko ne mora da slusa
17. Jelena Kostov - Nisam bila spremna
18. Nemanja Stevanovic - Nemoj u mene da se kunes
19. Milica Todorovic - Pamtim ja
20. Milan Dincic Dinca - Digni me, pao sam


Ovaj download je pravljen kao torrent... zato vam je potrebno jos jedan program, sa kojim skidate torrent fajlove, poput ovoga, koji ima skoro 4 GB
Vise o tome: torent - šta je to? - FolkoTeka.com forum


TORENT FAJL SKINITE NA www.FOLKOTEKA.com

Keine Kommentare: