Seiten

21.04.2010

Intervju: Džej: Kusta snima film o meni!

Intervju, Džej Ramadanovski, pevač
Napisao sam scenario za film „Bela žena", koji sam ponudio Kusti i Bjeli. Za noć na kocki gubio sam po 20.000 dolara. Umesto da „šikam" viski, sada pijem čaj sa rumom

I 
naravno Dzej - www.FolkoTeka.com
Džej Ramadanovski, koji je posle 15 godina zakazao veliki beogradski koncert u „Areni" za 29. maj, otkriva da je za noć na kocki gubio više od 20.000 dolara i tvrdi da umesto alkohola sada pije samo čaj sa rumom. U intervjuu za Press popularni pevač kaže da je napisao scenario za film o svom životu, koji je ponudio slavnom reditelju Emiru Kusturici.
- Velika želja mi je i da zaigram na filmu. Napisao sam scenario za autobiografski film „Bela žena", koji su pogledali Emir Kusturica i Dragan Bjelogrlić. Još nismo ništa precizirali, jer treba dosta vremena i novca da bi moj život bio pretočen na platno.
Šta te je navelo da posle 15 godina zakažeš koncert u Beogradu?
- Poslednjih godina klinci me na ulici stalno pitaju: „Džeki, kad će koncert?" To me je pokrenulo. Trebalo je mnogo...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare: