Seiten

15.12.2009

Napaljena je 24 sata na dan zbog automobilske nesreće

Seks, seks i samo seks
Napaljena je 24 sata na dan zbog automobilske nesreće

Joleen Baughman je u automobilskoj nesreći prije dvije godine oštetila živce u karlici koji kontroliraju požudu i zbog toga je stalno napaljena. Uzbudi se dok šeta, usisava, dok sjedi u autobusu...
49. godišnjoj Joleen Baughman život se potpuno promijenio nakon njezine prometne nesreće. Prije dvije godine u toj je nesreći trajno oštetila živce u karlici koji kontroliraju požudu i zbog toga je stalno napaljena. Uzbudi se dok sjedi u autobusu, dok usisava, dok se saginje ili šeta prenosi mirror.co.uk.

Joleen je napaljena i od najmanjeg pokreta i tako 24 sata na dan. "To je nevjerojatno, čak se i od odjeće koju imam na sebi te ju osjećam na koži toliko napalim da ne mogu na ništa drugo misliti. Neugodno mi je zbog toga i nemoguće je da budem koncentrirana" požalila se Joleen.

Majka dvoje djece pati od rijetkog stanja poznatog kao sindrom konstantnog seksualnog uzbuđenja.

Joleen čak ne pomaže ni to kada se seksa sa svojim mužem.
"Nakon što se jednom poseksamo, napravimo to opet i opet, sve me boli ali ja i dalje želim seks, čak još više nego prije. Biti napaljen 24 sata na dan je iscrpljujuće. Moram se kontrolirati i ignorirati svoje stanje kako bi mogla funkcionirati i imati normalan život. Ali često sam zabrinuta zbog toga što mislim da su ljudi svijesni u kakvom sam stanju, iako ne mogu biti jer se trudim to ne pokazivati."

Joleen, koja mora piti tablete za spavanje nadodala je: "Ako sam jako napaljena i osjećam veliku potrebu za seksom legnem na krevet i ne mičem se, tako ne osjećam nikakve vibracije i to mi pomogne da se malo smirim. Nadam se da će biti pronađen neki lijek koji mi može pomoći."

Izvor: NewsRide.net

Keine Kommentare: