Seiten

28.12.2009

INTERVJU - Maja Nikolić

Postaću zvezda Granda
Maja Nikolić će za dva i po meseca objaviti prvi narodnjački album, a kaže da je njena sudbina u rukama Saše Popovića



Maja Nikolić je svoju sudbinu definitivno prepustila u ruke Saše Popovića i uskoro će postati deo „Grand produkcije“! Jedna od najintrigantnijih učesnica nedavno završenog rijalitija „Farma“ u razgovoru otkriva da je spremna da se prešalta sa pop zvuka u narodni melos i da je već počela sa pripremama za svoj narodnjački album prvenac.

- Saša i ja smo se dogovarali još pre „Farme“ da snimim za „Grand“, a kada sam izašla, samo smo sve to utanačili. Album će biti objavljen za dva i po meseca, a kao uvertira za to biće moj duet sa Cakanom „Ciganka sam mala“ u jednoj od „Grandovih“ emisija.

Hoće li biti šta od dueta sa Topalkom, što si javno priželjkivala?
- Volela bih, ali prvo Sale Popović mora da odobri. Topalko mnogo dobro peva i biće super ako se to realizuje! Ne mogu ja o tome da odlučujem, jer sam svoju sudbinu stavila u ruke Saše Popovića i „Granda“.

Dok se to ne desi, da rezimiramo tvoje farmerske dane... Zadovoljna si kako si se pokazala?
- Jesam i srećna sam što sam napokon na slobodi! Poznato je da sam tamo bila žrtva, tako da mi je laknulo kad sam je napustila. Šokirana sam koliko me ljudi vole i mogu slobodno reći da sam sa Farme izašla kao nacionalni heroj.

Oprostila si ostalim farmerima silne uvrede koje su ti upućivali?
- Da. Bila sam na ručku sa Saletom Jovanovićem...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare: