Seiten

26.03.2010

MILICA TODOROVIĆ: Ne padam na materijalne stvari!

Pevačica Milica Todorović je sa svojih 19 godina već velika zvezda, ali joj slava nije udarila u glavu i svoju snagu crpi iz porodice, a posebna podrška joj je mama. Obožava da peva, pa to radi po ceo dan, a ima i skriveni talenat - kulinarstvo...




Kada poželim da pobegnem od svega,
odem u rodni Kruševac. Najlepše se osećam kada sam sa svojom porodicom, a i znam da će oni imati razumevanja za sve moje bubice (smeh)...

Moja životna filozofija je: Nikad ne očekuj više od onoga što možeš i što si spreman da pružiš.

Najbolji savet sam dobila od mame, koja me je naučila da iz svake proživljene životne situacije izvučem pouku i uzdignute glave nastavim dalje.

Sreća je sve ono što ne možeš da dodirneš ili uhvatiš, a život ti čini...
 
CELA VEST OVDE

Keine Kommentare: