Seiten

28.11.2009

SNIMANJE FILMA "LOOK STRANGER" U SJENICI

SNIMANJE FILMA "LOOK STRANGER" U SJENICI
SNIMANJE FILMA "POGLEDAJ, STRANČE" u Sjenici




Danas ,01.11.2009.g,u vremenu od 05.00-17.00 časova,četvrtog dana snimanja filma "POGLED,STRANČE",brojna ekipa snimatelja i glumaca,boravila je i snimala scene u našem gradu!
U tom periodu,centar grada bio je zatvoren za saobraćaj,a poslužio je kao scena za snimanje filma u srpsko-američkoj produkciji,koji nosi radni naziv "Look Stranger"!

Za naš sajt,prve informacije dala je Snežana Penev,šef srbijanskog dela ekipe a imao sam čast da upoznam i producenta filma izvesnu Lisu,ali moje znanje engleskog je bilo očaravajuće!

Naime,u razgovoru sa Snežanom Penev,preneto mi je da se film snima u srpsko-američkoj koprodukciji,da je četvrti dan snimanja filma određena Sjenica i biće nastavljeno na Zlataru,Sjeničkom jezeru i ostalim delovima Srbije!
Takođe,snimanje filma je predviđeno da traje 30 dana!
Pošto sam već,nošen željom da naš sajt prvi dobije ekslkuzivne info i snimke,već bio zradio par snimaka scene u Sjenici,zamoljen sam da ne objavljujem fotografije zbog striktnih ugovora i autorskih prava!
Ali,dobio sam obećanje,da ću u toku naredne nedelje,dobiti fotografije koje ekipa bude odredila!
Naravno,ovom prilikom zahvaljujem se Snežani Penev na informacijama,i očekujem da sledeće nedelje dobijemo ekskluzivne fotografije snimanja u Sjenici!
Naravno,uz neke sa mog aparata...

VISE O SNIMANJU FILMA OVDE

Keine Kommentare: