Seiten

30.11.2009

FARMA: Pile: Maja me izbacila

Voditelj drugi put napustio „Farmu”
Pile: Maja me izbacila



Šarmantni voditelj Zoran Radojković Pile ponovo je napustio farmu na koju se vratio nedelju dana pre toga. Iako je Pile najviše od svih farmera pokazivao želju da živi u Barajevu, ovoga puta nije bio razočaran, već je istakao da to više nije ona njegova farma koju je voleo.

- Maja me, eto, izbaci na brzinu. Možda sam izašao u pravom momentu. Ovo je bila druga farma. Na prvoj se radilo, ovde se glumilo i igralo. Svi su se promenili. Ono tamo je sad psihotriler. Drugi ljudi, nikog nisam prepoznao - objasnio je Pile po izlasku.
Maja, koja je ostala u kući, sigurno će se truditi da u narednom periodu još više zagorčava život farmerima jer je, kako ističe, sada sigurna ko su njeni neprijatelji.
- Cakana je time što me je nominovala za slugu...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare: