Seiten

29.11.2009

INTERVJU: NADA TOPCAGIC - Prala bih gace Maji Nikolic

Pevačica stala u odbranu koleginice na farmi
Prala bih gaće Maji Nikolić!



Folk pevačica Nada Topčagić spada u red velikih fanova rijaliti programa „Farma“, a njen favorit je Maja Nikolić. Upravo zbog toga, kako priznaje, ne može da se ne nervira zbog ponašanja ostalih takmičara prema omalenoj Nišlijki.

- Zvali su me oko 25. avgusta da učestvujem u „Farmi“, ali sada vidim da je bolje što nisam otišla jer ne znam kako bih sve to podnela. Ovo što sada gledam je igra nerava, igra života i smrti. Moraš imati debele živce, a ja sam mnogo emotivan čovek. Tek sad u pravom svetlu vidim neke ličnosti za koje nikada nisam zamišljala da su takve. To su prave hijene. Ja sam ti ko Maja, ona je dobrica, sa svima pokušava, svima se priklanja, a oni je šibaju. Ona je u osinjaku! Žao mi je što se s njom tako ponašaju, ona je ipak mlada žena.
- Da li vas iznenađuju reakcije koleginice Cakane?
- Sve me iznenađuje. Jedno veče sam plakala, bilo mi je strašno teško. Loše sam podnela svađu između Saleta i Maje. Ona je kao na vetrometini. Da sam tamo, ne bih dala da je iko pipne. Ja bih joj sve njeno tamo prala. Rekla bih joj: „Majo, ostavi, sve ću ja da uradim.“
- Da li mislite da biste izdržali sukob sa ostalima?
- Verovatno bih stalno plakala. Ono su, bre, ubice...

Keine Kommentare: