Seiten

06.04.2010

Milan Stanković: Nije lako biti favorit publike

Milan Stanković (22) predstavnik Srbije na ovogodišnjem "Evrosongu" sa pesmom "Ovo je Balkan" već je osvojio zemlje na prostoru bivše Jugoslavije. Njegova pesma je hit u Sloveniji, a njegov nastup najgledaniji na "Ju tjubu", pa su mnogi muzički znalci uvereni da će ostvariti dobar plasman u Oslu.



"Od kada sam se pojavio na estradi bio sam na udaru svakojakih komentara. Još kao dete bio sam drugačiji i tada su me ljudi čudno gledali. Ali, odavno sam shvatio da je prirodno da se nekome sviđam, nekome ne, a na meni je da se pokažem u što boljem svetlu. Zašto bih uopšte razmišljao o negativnim komentarima? Činjenica je da je publika odabrala pesmu "Ovo je Balkan" da nas predstavlja na "Evrosongu" i time je stavljena tačka na sve priče i kalkulacije", kaže Milan.

Da li se plašite što vas već proglašavaju favoritom?
"Nema čega da se plašim. Činjenica je da su povratne...
CEO INTERVJU OVDE

 

Keine Kommentare: