Seiten

11.04.2010

Mićo Vilimanović 1996 - album: Samo nebo zna

Mićo Vilimanović 1996 - album: Samo nebo zna - kaseta Diskos KD 3000 2241

Mico Vilimanovic 1996 album Samo nebo zna

1. Mala plava
(Z. Subotic)
2. U ime njeno
(Milanko - Lj. Pavlovic)
3. Drumovi mi drugovi
(Milanko)
4. Cekajuci srecnu zvezdu
(Z. Subotic)
5. Nije mene mati rodila
(obrada - narodna)
6. Nisam srecan
(Z. Subotic)
7. Samo nebo zna
(Z. Subotic)
8. Istinu hocu
(Z. Subotic)
9. Sta sam ti skrivio zivote moj
(Kemal Monteno - obrada M. Vilimanovic)
10.Ti mi se u senci krijes
(Z. Subotic - Brane)

Autori tekstova i muzike: Zeljko Subotic, Milanko i Ljubisa Pavlovic
Aranzmani: Stanisa Trajkovic Nise i Mico Vilimanovic
Muzicki producent: Ljubisa Stojanovic Louis
Snimak i postprodukcija: Studio muzicki atelje 'L&P'

Album mozete preslusati OVDE

Keine Kommentare: