Seiten

04.04.2010

BRAF - 2010 - Balkanski radijski festival narodne muzike

01.04.2010. i trajace do 30.06.2010. tj 70 takmicarskih dana sa 52 takmicara iz 8 zemalja.
16 najboljih plasirace se u finale koje je zakazano za 21.06.2010. na Oplencu kraj Topole.
Oraganizator festivala je Agencija "Braf" iz Topole.

www.radijskifestival.com/


Spisak Ucesnika Balkanskog Radijskog Festivala 2010

Učesnik-ca Naziv Numere Država Grad

01. Antonina Ilieva - Divoto zove Bugarska
02. Čarobnjaci Bend - Moja Kraljice Srbija –Niš
03. Čeda Tasovac i Ana Žugić - Veštica Srbija-Beograd
04. Dajana Ivanova Dimova - Priznaj Bugarska- Blagoevgradu
05. Daniela Škegro - 100 cigana Mostar-Bih
06. Danijel Djurić - Žao mi je žao Srbija-Beograd
07. Dejan Ćulum - Miriše Jasmin Prijedor-Bih 08. Desislava i Kostas Markratis - Agapi Bugarska-Grčka
09. Hari Hristov - Zumbili beli EU-Bugarska
10. Ivan Delčev i Đurđevdan - I srce i dušu Arandjelovac-Srbija
11. Dragan Račić - Stara kapija Podgorica-Crna Gora
12. Dušan Latas i Kud(Branislav Nušić - Stari primaš Borovo-Hrvatska
13. Duško Petrović - Upri,Upri Usa-New York
14. Džepi - Zoveš kad zaboli Nemačka
15. Edin Aladžuz Kalimero - Odluka Sarajevo-BiH
16. Grupa Floyd - Pusti me Kragujevac-Srbija
17. Gaga Filipović - Luče Ugljevik-BiH
18. Igor Aštalkovski - Ne laži Sm.Mitrovica-Srbija
19. Igor Jotić - Danice Požarevac-Srbija
20. Igor Ćosić - Ima neka sila Beograd-Srbija
21. Igor Lugonjić & Magla Bend - Jabuka Beograd-Srbija
22. Ilijan Mihov - Silikoni Bugarska
23. In Vivo - Odbegla mlada Beograd-Srbija
24. Inda Tumbas - Moj Sokole Nemačka
25. Ismeralda Elenkova - Otvedi Pleven-Bugarska
26. Jovana Pajić i Mirko G. - Ako ti je stalo Beograd-Srbija
27. Kolović Milovan Gero - Hej zoro rana Kraljevo-Srbija
28. Marko Lukić - Prodajem dušu Beograd-Srbija
29. Marija Miljanović - Na kvarno Cetinje-Crna Gora
30. Mila Barumova - Bez pričina Burgas-Bugarska
31. Milan Nešković Mikac - Lako me opiješ Užice-Srbija
32. Milan Madžarević i Svetlana Vukomanović - Ja još verujem u nas Čačak-Srbija
33. Saša Murga - Ti si radost srca mog Rača-Srbija
34. Nemoguće Vruće - Dan Zaljubljenih Velika Plana-Srbija
35. Neno Košuta - Nije Prestalo Beč-Austrija
36. Nenad Kumrić Čarli - Hit Proljeća Varaždin-Hrvatska
37. Nikola Pećanac - Vozovi Kikinda-Srbija
38. Noćne Ptice - Daleko si ti Beograd- Srbija
39. Roksanda Cimert - Da se od ljubavi živi Berane-Crna gora
40. Ružica Radulović Nenezić - Rastanak Borovo-Hrvatska
41. Sexy Sandra - Figure od kamena Beograd-Srbija
42. Sidik Ljajić - Ti si moje sunce Novi Pazar-Srbija
43. Smiley band - Idi s njim Sm.Palanka-Srbija
44. Tijana Cimbaljević - Kratak Spoj Tivat-Crna Gora
45. Vukman Belojević - Nema naše klupe stare Podgorica-Crna Gora
46. Vlada Vučinić - Sve što jeste bilo nije Kragujevac-Srbija
47. Željko Golik - Zemljotres Karlovac-Hrvatska
48. Bađi i Zoća - Važi Važi Austrija-Srbija
49. Zora Bend - Više od Ljubavi Topola-Srbija
50. Grupa Biser - Reci mi Cazin-BiH
51. Milan Simić - Šumadija Valjevo-Srbija
52. Dijana Ćulum - Noćas hoću da sam voljena Prijedor-Bih

Evo i nekoliko pesama sa BRAF-a


Astalkovski Igor - Ne Lazi (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Dejan Culum - Mirise Jasmin (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Dijana Culum - Nocas Hocu Da Sam Voljena (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Grupa Biser - Reci Mi (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Milan Neskovic Mikac - Lako Me Dobijes (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Nocne Ptice - Daleko Si Ti (BRAF 2010) - www.FolkoTeka.com
Željko Golik- Zemljotres (BRAF 2010)

i jos mnogo vise pesama mozete preslusati na forumu

p.s. nas licni favorit je grupa IN VIVO sa pesmom "Odbegla mlada"... glasajte za njih!!!

Keine Kommentare: