Seiten

28.10.2009

Nikola VB: Nikad više sa Jovanom!

Nikola VB: Nikad više sa Jovanom!
Zaječarac Nikola Dančević, nakon izbacivanja iz kuće „Velikog brata", kaže da sa starletom Jovanom Pavlović ne bi mogao da bude u ljubavnoj vezi iako se s njom poljubio u šouu

- Jovana i ja nismo u istom fazonu, smetalo mi je njeno slobodnije ponašanje. S njom ću ostati u korektnim odnosima, ali ništa nećemo imati više od prijateljstva. Nisam razočaran što je glasala za mene, to sam i očekivao. U stvari, uopšte nisam ni sumnjao da će me svi nominovati osim Đorđa. U kući sam bio dobar samo s Karlom, Milanom i Viki - kaže Nikola.

Dančević tvrdi da je bio svestan da su svi ukućani bili protiv njega.

- Mislio sam da je poenta ostanka u kući biti iskren, a tamo se svi foliraju! Ja se nisam folirao i najverovatnije sam zato izbačen. Kajem se što sam na početku loše postupio s Manuelom. Mislio sam da on reklamira sebe, jer se samo licka i šeta u donjem vešu. Pogrešio sam, on je dobar dečko - kaže Nikola.

Keine Kommentare: