Seiten

28.10.2009

INTERVJU: SABAN SAULIC: Nadrikompozitori su postali kompozitori...

SABAN SAULIC

Nadrikompozitori su postali kompozitori...

Kralj narodne muzike, kako su Šaulića nazvali obožavaoci i mediji, ističe da i danas mnogo uči o muzici i dodaje da će se, dok je živ, truditi da na scenu donese nešto novo. Ovaj pjevač mnogobrojnih najljepših narodnih kompozicija kaže da se dosadašnji trud i unošenje novina isplatilo. Za "Nezavisne" govori o četiri decenije estradnog rada, te aktuelnim prilikama na estradi u Srbiji, ali otkriva i da će publiku uskoro obradovati duetom sa kćerkom Ildom, takođe pjevačicom narodne muzike, prenosimo intrervju:



Postoji li recept za tako dugotrajan uspjeh?

"Meni se čini da je teže opstati nego uspeti. Video sam mnoge kolege koje su dolazile na scenu, bile popularne, ali nakon godinu, dve ili tri, "propadale". Nimalo nije lak ovaj posao, iziskuje mnogo odricanja. Sve je uredu i nekako se izdrži kad je pesma u pitanju, to me nosi. Međutim, putovanje "ubija", ali sve se to trpi i zaboravi kada se dođe do pesme. Kada sam počinjao, morao sam nečeg da se odreknem. Bio sam izuzetno talentovan za fudbal. E, onda, kada sam počeo da pevam, nešto je moralo da ode, tako da je tom prilikom...



Keine Kommentare: