Dva najutjcejanija repera Balkanskog poluostrva razgovaraju o onim stvarima u kojim su najbolji: repu, sceni kod nas i u svijetu, inspiraciji, bitovima, produkciji i novim izdanjma koja spremaju.
Frenki: Koje su tvoje najdraže altake za pravljenje bitova? Šta koristiš?
Edo:
AKAI MPC 5000 mi je nadraža mašina, imo sam i 4000 on je genijalan također i na njemu sam i naučio radit, ali 5000 ima više memorije i odličan sinth.
Radim nekad i u Logicu, mada sam se na mašinama isprakso radit i aranžmane i sve sto mi treba... Imam i Roland G6, on je genijalan također, odlični soundovi i sempler, ali MPC mi je najdraži ipak, njegovi kompresori i sound mi najbolje pašu.
Frenki: U tvojim bitovima sempluješ iskljucivo ex yu izvođače. Kako je došlo do toga i zašto baš njih?
Edo:
Zato što dobro poznajem domaću muziku, zadnjih 4 godine sam se tome najviše posvetio, iskopo sam dosta toga i sad znam tačno gdje naći neki sound ili semple koji mi treba. Zahvaljujući tome što poznam dosta domaćih kolekcionara ploča dokopo sam se skoro svega na vinilu, vinil daje taj debeli bass, možeš ti semplirat i sa mptrice ali nije to to, osjeti se ogromna razlika...tako da sve što sam imo na mptrici i što mi se svidjelo našo sam na vinilu, ili po dućanima širom ex yu, ili kod starih macana koji to imaju po regalima. Mislim da je ex yu muzika 70ih nešto najkvalitetnije produkcijski što je ikad izašlo sa Balkana, to je bio svjetski nivo i aranžmana i sounda, ima taj neki specifičan EQ koji mi se svidio u startu.
Frenki: Je li bolje semplovati ili svirati? Šta je tebi kao reperu draže, a šta kao producentu?
Edo:
Nema repa bez sempla, to je moje pravilo...ne znam svirat, ako mi šta treba onda nabadam po pola sata ili pozovem nekog da mi odsvira to i...
CEO INTERVJU OVDE
Odlican CD
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen