Seiten

21.05.2010

Snežana Jovanović Šikica 1994 - album: Zavede me momak loš

Snezana Jovanovic Sikica i orkestar Mice Nikolica 1994 - album: Zavede me momak los - Juzni Vetar produkcija JV 9420

Snezana Jovanovic Sikica 1994 album Zavede me momak los

1. Kunem se u srecu devojacku
(M. Nikolic)
2. Takvu ljubav nisam ni sanjala
(M. Nikolic - S. Simeunovic)
3. On je otac dece
(M. Nikolic)
4. Izmedju tebe i mene
(Lj. Alicic)
5. Pusti majko da zaplacem
(I. Spasojevic)
6. Zavede me momak los
(M. Nikolic - S. Simeunovic)
7. Tebe, samo tebe
(M. Nikolic - S. Simeunovic)
8. Hocu, hocu tebe
(M. Nikolic)
9. Dodji, dodji, dragane
(M. Nikolic)
10.Boli, boli, boli
(xxx)

Orkestar i aranzmani: Mica Nikolic
Violina: Momcilo Stanojevic
Prateci vokali: Ljuba Alicic
Producent: Mica Nikolic
Studio 'Kasper'

Album mozete preslusati OVDE

Keine Kommentare: