Seiten

31.05.2010

Gagi Đogani potvrdio nagađanja – Većina farmera je na bensedinima!

Nakon više od deset nedelja provedenih na imanju u Lisoviću izbačeni farmer Gagi Đogani u razgovoru rekao je da mu je drago što je konačno napustio „Farmu“ zbog ljudi koji su ostali tamo.

Gagi Djogani sa cerkom 2010

- Većina koja je ostala u programu su neljudi, čast izuzecima, kojih je malo, poput recimo Mine. Ne pokazuju pravo lice, foliraju se - rekao je Gagi na samom početku, demantujući navode koju su se pojavili u našim medijima da je ušao drogiran na imanje.

- Pa ne može tamo da uđe ko hoće. Pokažite mi ako bilo ko ima crno na belo da sam bio drogiran i da sam ušao na ličnu odgovornost. Ja sam sve vreme boravka pio „bromazepame“ i još neke lekove koje mi je prepisao moj psihijatar, ali to ne znači da se drogiram, to mi je bila terapija koju sam morao da uzimam. Ali, lekove za smirenje su pili i mnogi drugi...

izvor: www.NewsRide.net

Ceo intervju OVDE

Keine Kommentare: