Seiten

12.05.2010

Anabela Đogani: Ako Bog da udajem se u julu!

Za samo godinu dana uspela je da se razvede, finansijski osamostali, pojavi u jednom od najgledanijih rijalitija - „Veliki brat“, učvrsti svoju popularnost, zaljubi se i odluči na ponovnu udaju. Malo li je?! E pa nije, jer Anabeli je sve ovo pošlo za rukom. U međuvremenu, skoknula je i do Lisovića, kako bi javno podržala svog bivšeg supruga Gagija, koji se u „Farmi“ bori za nagradu od sto hiljada evra, ali i da bi stavila tačku na priče da su njih dvoje u lošim odnosima.

Anabela Djogani 2010 vencanje u julu

Otkud ti na Farmi?
- Čelnici Pinka su me više puta pozivali da učestvujem u „Farmi“, ali kako sam već bila deo jednog rijalitija, ljubazno sam im zahvalila na ponudi. Međutim, kada su me zamolili da se na imanju pojavim kao gost, nisam mogla da ih odbijem.

Jesi li se tamo zaista obrela kako bi provocirala Gagija?
- Daleko od toga! Kažem ti, to sam učinila iz respekta...

izvor: www.NewsRide.net

Ceo intervju OVDE

Keine Kommentare: