Seiten

18.07.2009

Ceca Raznatovic - Kuca puna dece

Ceca Raznatovic - Kuca puna dece


Ceca se prvi put fotografisala sa decom koja žive u njenom domu. Prvi put se slikao i njen sestrić Viktor, koji još nije napunio ni dva mjeseca. Ove ekskluzivne fotografije rađene su za novi broj magazina „Hello!“ za koji je Ceca izjavila da joj ovoliko dece ne smeta da se dobro odmori i naspava.





“Moja porodica je zaista pažljiva prema meni. O miru i redu u kući kada ja spavam brine moja sestra Lidija”, kaže Ceca i dodaje: “Nas dve smo uvek težile da našu decu odgajamo u smeru da budu normalni, plemeniti i emotivni ljudi. Mislim da smo uspele u tome, jer ja nemam nikakav problem da decu odvedem uživo u emisiju jer ne drhtim na to šta će oni reći”.


Na pitanje zašto nijednog svog dečka nije predstavila javnosti, Ceca je rekla:

- “Isključivo zbog svoje dece. Mi se šalimo i oni me teraju da nađem dečka. Međutim, istina je da sam njima najpotrebnija i ne želim da svoje vreme i pažnju poklanjam nekom drugom. Ali nikad se ne zna. Teško je biti samohrana majka. Posle svega što mi se u životu desilo, samo zahvaljujući svojoj prisebnosti i velikoj podršci porodice uspela sam...

Vise o temi ovde!

Keine Kommentare: