Seiten

12.12.2009

Aleksandra Kovac 2009 - Nedostajes mi - lyrics

Aleksandra Kovac 2009 - Nedostajes mi... - songtexte von
11.12.'09

Nedostajes mi
svakog trenutka, svakog dana
u svakom kutku ovog stana
nedostajes mi...

Nedostajes mi
kad dodju praznici zima
i svako nekog svog ima
nedostajes mi...

Kad mi se nesto lepo desi
ja bih da odmah javim tebi
al' vec na pola tvoga broja
stanem jer vise nisam tvoja

Ceo tekst pesme, kao i ostatak pesama sa NOVOG albuma mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com

1. To je to
2. Hoka Hej
3. Heroj
4. Nedostajes mi
5. Opet sam tu
6. U jednoj sekundi
7. Halo?
8. Cuando No Estas Aqui
9. U mojoj sobi
10.Remembering Love
11.Da li nekad sanjas san...

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare: